luni, 22 iunie 2009

a doua incercare

Ajung acasa...ma pun pe cautat cabinete particulare...
Sun...pentru o intrerupere de sarcina......si eu ce sa fac daca i post...eu vreau sa termin mai repede...nu mai suport sa stiu ca un sufletel e in mine si ca eu vreau sa scap de el...... bine multumesc!!!
Sun la alt cabinet... pentru o intrerupere de sarcina... ok
Al treilea telefon...pentru o intrerupere de sarcina... da!!!
Ajung...un doctor arab...nici o problema...nu conteaza important este sa nu mai astept o saptamana...
Imi face o ecografie...e ceva...mic...dar aveti o infectie urinara...nu ma intereseaza...altceva ma intereseaza acum...
Va dau tratament si reveniti peste o saptamana... Imi venea sa urlu...nu pot sa astept o saptamana... nu pot... nu vreau...
Plec cu reteta in mana..cu lacrimi in ochii...cu inima grea...
aaa paltit 70 lei...
Avortul costa 350 lei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu